چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ آیت‌الله شاهچراغی گفت: خیران زیادی در بخش‌های مختلف و موردنیاز کمک و همکاری می‌کنند و باید از این ظرفیت مهم در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی نیز بهره برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در محل دفتر خود، اظهار داشت: خیران زیادی در بخش‌های مختلف و موردنیاز کمک و همکاری می‌کنند و باید از این ظرفیت مهم در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی نیز بهره برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش بیشتر مراجعات به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان تأکید کرد و گفت: امروز باید برنامه‌ریزی برای جذب مخاطبان به کتابخانه‌ها افزایش یابد و در این راستا باید جاذبه‌های لازم در کتابخانه‌های عمومی برای جوانان و عموم مردم ایجاد شود.

وی اجرای برنامه‌های مفید فرهنگی را گامی مهم در راستای ایجاد جاذبه برای جذب مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی برشمرد و اضافه کرد: برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باید به سمت اجرای برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها رفت.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به‌ضرورت تجلیل از مؤلفان دستگاه‌های اجرایی در استان گفت: تجلیل از نویسندگان و مؤلفان دستگاه‌های اجرایی یک فعالیت عظیم فرهنگی است.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در استان سمنان تأکید کرد و گفت: گام برداشتن در راستای ترویج فرهنگ مطالعه یک توفیق و سعادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha