پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثبت نام اینترنتی آزمون‌های سالانه تثبیت جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/مدیر کل امور تربیتی از آغاز ثبت نام اینترنتی سلسله آزمون‌های پنج‌مرحله‌ای تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد و گفت: ثبت نام کنندگان در مسابقات تثبیت قرآن کریم، ملزم به ثبت نام اینترنتی در سایت هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، طیبه سادات طباطبایی با اعلام این خبر گفت: اداره قرآن و حدیث طبق روال هر سال، مسابقات تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم را در پنج مرحله برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی اظهار داشت: این مسابقات با هدف ارتقای کیفیت حفظ حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا اسفند امسال ادامه دارد.

طباطبایی، مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را تا روز سه شنبه ۲۲ آبان ماه اعلام کرد و گفت: جهت تمرکز و سهولت اطلاع‌رسانی این آزمون‌ها، ثبت نام فقط به صورتی اینترنتی از طریق لینک https://qh.jz.ac.irدر سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه انجام می‌شود.  

وی یادآور شد: افرادی که روزهای گذشته، ثبت نام را از طریق تماس تلفنی با شماره سرای ثقلین انجام داده‌اند، لازم است از طریق مراجعه به این سایت به صورت سیستمی ثبت نام کنند.

مدیر کل امور تربیتی بیان داشت: نخستین مرحله این مسابقات روز پنجشنبه ۲۴ آبان‌ماه با حضور حافظان قرآن کریم در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

طباطبایی افزود: حافظان یک جزء تا کل قرآن کریم می‌توانند با شرکت در این مسابقات از هدایای مادی و معنوی طرح بهره‌مند شوند و شرکت کنندگان در این مسابقات با حضور در پنج مرحله‌ آزمون شفاهی، محفوظات قرآنی خود را تثبیت و مرور خواهند کرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha