جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقاومت اسلامی نجبا

حوزه/ مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به بازگشت مجدد تحریم‌های اقتصادی واشنگتن علیه تهران، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رهبری حکیم، فرزانه و شجاع در برابر نقشه‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و منطقه می‌ایستد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی بازگشت مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران، شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای، اقدام خصمانه واشنگتن ضد تهران را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تحریم‌های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران، با هدف بر هم زدن ثبات و استقرار در منطقه و به فقر کشاندن ملت‌ها إعمال شده است.

بیانیه شورای سیاسی نُجَباء، هدف دیگر تحریم‌های اقتصادی را "تضعیف خط مقدم دفاع از مستضعفین و مبارزان علیه استکبار جهانی" اعلام و تاکید کرده است: واشنگتن نمی‌داند که ایران کشور بزرگی از لحاظ ثبات و بصیرت است.

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی، کشوری است با رهبری حکیم، فرزانه و شجاع که در برابر نقشه‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و منطقه می‌ایستد.

شورای سیاسی نُجَباء در پایان با "شیطان بزرگ" خواندن آمریکا، از کشورهای مستقل جهان خواست که این اقدامات را نپذیرفته و با محکوم کردن این محاصره اقتصادی، روابط خود با ایران را تقویت نموده تا به هیمنه آمریکا در منطقه و جهان پایان داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha