پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اوقاف و امور خیریه

حوزه/ رئیس اوقاف و امور خیریه بیضا گفت: به مناسبت دهه وقف دو پروژه عمرانی آبرسانی به اراضی موقوفات و مزارع موقوفه و جاده بین مزارع در بیضا افتتاح شد.

حجت الاسلام اسدالله محید بیضا در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به افتتاح دو پروژه عمرانی، اظهار داشت: به مناسبت دهه وقف دو پروژه عمرانی آبرسانی به اراضی موقوفات و پروژه جاده بین مزارع و باغات امروز با حضور معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و مسئولان شهری در بیضا افتتاح شد.

وی افزود: افتتاح نخست مربوط به پروژه آبرسانی به اراضی موقوفات و مزارع موقوفه شیخ زین العابدین واقع در روستای دشمن زیاری معادل دو کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیضا ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان از کل مبلغ صرف شده برای افتتاح پروژه آبرسانی از محل حفظ عین موقوفات توسط اداره اوقاف و مابقی نیز توسط سهم مشارکت کشاورزان و مستاجرین موقوفه پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با توجه به اهمیت آبرسانی و خشکسالی های پیاپی و به خاطر وضع احیا موقوفات و آباد کردن اراضی موقوفات افتتاح شده است.

حجت الاسلام محید به افتتاح دومین پروژه عمرانی اشاره و ابراز کرد: این پروژه جاده بین مزارع به طول دو و نیم کیلومتر با هزینه معادل دویست و ۱۰ میلیون تومان که حدود ۳۰ میلیون تومان آن توسط اداره اوقاف از محل حفظ موقوفات و مابقی این مبلغ نیز توسط یکی از واقفین خیر اندیش پرداخت شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صمیمی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    0 0
    جادارد از اداره اوقاف بیضا بویژه رییس محترم و پرتلاش اوقاف بیضا بواسطه تلاش جهادی وپیگیریهای شبانه روزی ایشان تقدیروتشکرنماییم
  • سلامي IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
    0 0
    اداره اوقاف انصافا در كمك به كشاورزان درشرايط سخت خشكسالي سنك تمام كذاشته وجناب مهندس معيد رييس مردمي ومحبوب اوقاف بيضا درتوسعه موقوفات وجذب اعتماد خيرين منطقه واقعا عالي عمل ميكنند.خداوندبه ايشان وهمه خدمتكزاران به مردم توفيق عنايت فرمايد.