جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاجی زاده معاون جمکران

حاجی‌زاده گفت: مسجد مقدس جمکران آمادگی خود را برای هماهنگی با تمامی نهادهای استان برای پیاده‌روی روز نهم ربیع الاول در بلوار پیامبر اعظم (ص) را اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، احمد حاجی‌زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران ظهر امروز در نشست خبری مسئولان مسجد مقدس جمکران با اصحاب رسانه قم با عنوان نشست خبری بیعت با امام زمان (عج) که در ساختمان اداری این مسجد مقدس برگزار شد، بیان داشت: احیای سنت بیعت با امام عصر(عج) یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که باید در روز نهم ربیع الاول انجام شود.

وی تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران برای پاسداشت و احیای سنت تجدید پیمان با حضرت ولیعصر(عج) برنامه‌های متنوعی را در این راستا برنامه‌ریزی کرده است.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: تجدید پیمان غدیر یکی از بزرگ‌ترین آیین‌هایی بود که در اسلام شکل گرفت و امروز تجدید پیمان با امام عصر(عج) یکی از مهم‌ترین وظیفه همه اقشار مختلف جامعه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای تقویت انگیزه در ادامه دادن سنت‌ها و سیره مهدوی مسجد مقدس جمکران ویژه‌برنامه‌هایی را برای طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و نظامیان و همچنین عموم مردم در نظر گرفته است.

حاجی‌زاده ابراز داشت: مسجد مقدس جمکران آمادگی خود را برای هماهنگی با تمامی نهادهای استان برای پیاده‌روی روز نهم ربیع الاول در بلوار پیامبر اعظم(ص) را اعلام می‌کند.

وی در پایان گفت: از رسانه و صاحبان جراید این درخواست رادارم که در تبیین جایگاه مهدویت فعالیت بارز و شاخص داشته و منتظر مسجد مقدس جمکران نباشند زیرا مهدی یاوری وظیفه‌ای همگانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha