جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 468236
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵
نماز

حوزه/ خداوند به يكى از صديقين وحى فرمود كه من در ميان بندگانم كسانى را دارم كه مرا دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم. آنها مشتاق من هستند و من نيز مشتاق آنها. مرا همواره ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «بهترين پناهگاه حكايات و داستان هاى نماز» اثری از آقای رحيم كارگر محمديارى است که به بیان داستان های گوناگون از نماز و نمازگزاران پرداخته که منتخبی از این داستان ها در شماره های گوناگون تقدیم علاقمندان می گردد.

خداوند مشتاق كيست؟

خداوند به يكى از صديقين وحى فرمود كه من در ميان بندگانم كسانى را دارم كه مرا دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم. آنها مشتاق من هستند و من نيز مشتاق آنها. مرا همواره ياد مى كند، من نيز به ياد آنها هستم . در تمام كارها به من نظر دارند، من هم توجهم به آنهاست .

آن صديق گفت: معبود من ! نشانه آنها كه مورد توجه تو هستند چيست؟

فرمود:

آنها كسانى هستند كه در انتظار غروب آفتاب هستند تا شب فرا برسد و تاريكى همه جا گسترده شود و آنها در دل شب با من به راز و نياز بايستند.

صورت هاشان را از روى خضوع روى خاك بگذارند و به مناجات بپردازند. در دل شب به خاطر نعمت هايى كه به آنها داده ام مرا خالصانه سپاس مى گويند. تا سحر با ضجه و استغاثه در قيام و ركوع و سجودند. به خاطر عشقى كه به من دارند، خودشان را در رنج و سختى مى اندازند.

اولين چيزى كه به آنها مى دهم اين است كه از نور خود به دل هاشان مى تابانم تا به واسطه آن نسبت به من معرفت يابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha