جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمیدرضا یونسی سردبیر  خبرگزاری  آنا(دانشگاه آزاد اسلامی)

حوزه/ در دیدار سردبیر خبرگزاری آنا(دانشگاه آزاد اسلامی) از خبرگزاری حوزه بر افزایش همکاری این دو رسانه در زمینه توسعه فعالیت رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی تاکید شد .

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمیدرضا یونسی سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی(آنا) با حضور در دفتر خبرگزاری رسمی حوزه، ضمن بازدید از تحریریه این رسانه حوزه علمیه در نشستی با سردبیر خبرگزاری حوزه گفت وگو کرد.

 وی با حضور در بخش های مختلف این خبرگزاری با روند فعالیت خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه آشنا و در جریان فعالیت های خبری و چند رسانه ای آن قرار گرفت و دو طرف به بیان ظرفیت های خبری و زیرساختی به منظور ارایه همکاری های لازم در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی پرداختند.

سردبیر خبرگزاری حوزه در ابتدای این نشست با اشاره به زیرساخت ها و ظرفیت های خبرگزاری حوزه به تشریح فعالیت های واحدهای مختلف مرکزی و استانی این خبرگزاری و طرح های گسترده آن پرداخت.

پس از وی یونسی سردبیر خبرگزاری آنا با اشاره به تحولات ساختاری که در فعالیت های این خبرگزاری رخ داده، گفت: خبرگزاری آنا یکی از مهمترین بازوهای رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی است که در رویکرد جدید به دنبال فعالیت به عنوان یک خبرگزاری حرفه ای و عمومی است.

وی افزود: حضور در خبرگزاری حوزه و آشنایی با روند فعالیت های اخیر این خبرگزاری نوید بخش حضور مجدانه فعالان رسانه ای جریان ولایت محور و انقلابی است و امید است که این دو خبرگزاری با تعامل مثبت بتوانند به تقویت این جبهه کمک کنند.

سردبیر خبرگزاری آنا بیان کرد: این خبرگزاری ضمن پوشش اخبار دانشگاه در بخش های مختلف نیز حضوری جدی دارد و تلاش دارد که به عنوان یک خبرگزاری عمومی نیز نقشی اثر گذار داشته باشد.

وی گفت: در روزهای اخیر شاهد ایجاد ظرفیت های بین المللی در این خبرگزاری بوده ایم و در آینده نزدیک در زمینه 4 زبان فارسی، ترکی، انگلیسی و عربی فعالیت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به زیرساخت های این خبرگزاری و حوزه رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: این خبرگزاری آمادگی کاملی برای همکاری مجدانه و عملی با خبرگزاری و نهاد حوزه های علمیه است تا بتواند زمینه مناسبی را برای مشارکت عملی نهادهای رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی رقم بزند؛ همچنین این دو خبرگزاری می توانند در تعامل با هم ظرفیت های لازم را برای وحدت حوزه ودانشگاه فراهم کنند.

دیدار  سردبیر  خبرگزاری  آنا(دانشگاه آزاد اسلامی) از خبرگزاری حوزه

دیدار  سردبیر  خبرگزاری  آنا(دانشگاه آزاد اسلامی) از خبرگزاری حوزه

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha