پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید موسی، حسینی کاشانی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مهم‌ترین نماد شهر مقدس قم است، گفت: همگی باید تلاش کنیم تا این نماد نه فقط جایگاه خود را حفظ کند بلکه هر روز با گذشت زمان به جایگاه والاتری برسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه هر تابلو تبلیغاتی در شهر باید توسط کانون‌های آگهی و تبلیغاتی تهیه شود، اظهار کرد: این کانون‌های تبلیغاتی نیز باید از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داشته باشند و طرح‌های مختلف تبلیغاتی خود را با مجوز ارشاد در سطح شهر اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: مشکل اینجاست که گاهی اوقاف روند درست برای تبلیغات شهری دنبال نمی‌شود، به عنوان نمونه برخی از تبلیغات توسط کانون‌هایی در سطح شهر نصب دنبال می‌شود که این کانون‌ها از ارشاد مجوزهای لازم را دریافت نکرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه خاطرنشان کرد: فرهنگ و ارشاد با این موضوع که ساماندهی و مجوز بخشی از تبلیغات شهری را به مجموعه خاصی اختصاص دهد، مشکلی ندارد ، اما باید تعیین کنیم در صورت بروز آمدن مشکل، همان مجموعه خاص پاسخ‌گو باشد.

وی با بیان اینکه حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مهم‌ترین نماد شهر مقدس قم است، عنوان کرد: همگی باید تلاش کنیم تا این نماد نه فقط جایگاه خود را حفظ کند بلکه هر روز با گذشت زمان به جایگاه والاتری برسید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha