جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وکیل مسلمان استرالیایی در دستگیری دزد فراری به پلیس کمک کرد

حوزه/ یک وکیل مسلمان که هنگام عبور از خیابان در شهر سیدنی، متوجه فرار یک دزد از پلیس شد، برای دستگیری فرد مظنون به پلیس کمک کرده و مانع از گریز وی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، وکیل مسلمان استرالیایی که در دستگیری دزد فراری به افسر پلیس کمک کرد، مورد قدردانی قرار گرفت و تلویزیون محلی با وی مصاحبه کرد.

محمد شاکر وکیل مسلمان درحال گذر از خیابان بود که متوجه شد یک دزد در حال فرار از دست پلیس است. وی ناخودآگاه به کمک پلیس شتافته و مظنون را به سمت یک قفسه کفش هل می دهد. در این لحظه نیز پلیس از راه رسیده و فراری را دستگیر می کند.

تصاویر دوربین های امنیتی مدار بسته عمل شجاعانه این مسلمان را برای دستگیری مظنون نشان دادند.

محمد شاکر در این باره به خبرنگاران گفت: در این شرایط شما به امنیت و سلامت خودتان فکر نمی کنید و بیشتر ارزش های ملی کشورتان برایتان اهمیت خواهند داشت و اینکه بتوانید براساس آن ها درست عمل کنید.

وی افزود: وقتی آن مرد دستگیر شد همه به سراغ من آمدند و از من تشکر کردند.

این وکیل مسلمان در ادامه گفت: من معتقدم که مردم باید سعی کنند در شرایط مختلف به کمک هم بشتابند به جای اینکه همیشه به دنبال ضبط کردن اتفاقات بر روی گوشی  های تلفن همراه، سلفی گرفتن و انتشار آن در شبکه های مجازی باشند. ما همیشه رهگذران را می بینیم که گوشی های همراه دستشان است و من نمی خواهم یکی از آن ها باشم. برای همین تصمیم گرفتم دست به کار شوم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha