پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بسیج مستتضعفین بیان کرد: سخنرانی که ناامیدی را در بین مردم رواج دهد خلاف قرآن عمل کرده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماينده ولي فقيه در بسيج مستضعفين در نشست بررسی راهکارهای عملی شکست تحریم ها که شامگاه پنجشنبه در دانشگاه جامع علمی کاربردی قم برگزار شد، گفت: مبناي رابطه مسلمانان با كافران آيه نفي سبيل است.

وی افزود: قرآن کریم تکلیف همه مسلمانان را در عرصه های مختلف مشخص کرده است و به خصوص در عرصه کشورداری نیز احکام قاطعی دارد؛ بر اصل قرآنی هر قانوني كه زمينه استيلاي كافر بر مسلمان را فراهم كنيد شرعي و قابل اجرا نيست.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: فرهنگ قرآني، فرهنگ آرامش بخشي است و ما باید در مواجهه با مشکلات کشور، قرآنی رفتار کنیم تا بر مشکلات فایق آییم؛ در این بین باید بدانیم که سخنرانی كه نااميدي را در کشور ترويج كند اقدامش قرآنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی یادآورشد: استکبار به معنی نگاهی است که برای دیگران ارزش قائل نیست و زمانی که رهبر انقلاب این کلید واژه را وارد ادبیات سیاسی نمودند می دانستند که جریان استکبار جهانی چه مکری و خدعه ای برای ملت های مسلمان دیده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهارکرد: قرآن در باره مستکبرین می فرمایند که مومنین حق اعتماد به مستکبرین را ندارید و عدم اعتماد به آمریکا یک فرهنگ قرآنی است.

وی در پایان گفت: منطق رهبر انقلاب در برخورد با مشکلات همان منطق قرآن است که به مومنین فرمان داده شده است و همه نخبگان و مسئولین باید برای تبیین این رویکرد تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha