شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت ایجاد موج گسترده برای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب، گفت: در این زمینه با توجه به برنامه‌های تخریبی دشمنان باید بیشترین، مهم‌ترین و اثرگذارترین ایجاد موج از سوی روحانیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، امروز در نشست روحانیان طرح هجرت استان، با اشاره به قرار داشتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید چهلمین سال از بهار انقلاب شکوهمند اسلامی را به‌صورت ویژه گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه امسال منطقه آبستن حوادث مهمی است، افزود: دشمنان از بهمن سال گذشته، سال 97 را با زمان‌بندی خاص جزء برنامه‌های ویژه اتاق فکر خود قرار داده و وعده تابستان داغ در ایران را داده بودند و برخی اقدامات هم صورت گرفت، اما با وجود تمام تلاش‌های مذبوحانه و برنامه‌ریزی‌های صورت­گرفته، دشمنان در تابستان داغ ره به جایی نبردند.

حجت‌الاسلام مهرپویان ادامه داد: بعد از شکست دشمنان در ایجاد تابستان داغ در کشور، وعده آبان ماه را دادند تا مردم در 13 آبان به خیابان نیایند و نمایش ضعیفی از حضور مردم در حمایت از انقلاب ارائه شود.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی برخی نیروها از داخل کشور به دشمنان چراغ سبز نشان دادند که اگر روزی لانه جاسوسی در ایران تسخیر شد امروز این موضوع به تاریخ سپرده شده و با توجه به فشارهای اقتصادی موجود در ایران، امسال اقبال مناسبی از یوم‌الله 13 آبان نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان با بیان اینکه از سوی دیگر دشمن هم هم‌زمان با 13 آبان بسته تحریمی جدید خود را ارائه داد، ادامه داد: با وجود تمام این اقدامات امسال در یوم‌الله 13 آبان با حضور پرشور و شعور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات این روز برگ زرین دیگری بر تاریخ این کشور ثبت شد و این‌گونه دشمنان با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت­گرفته در آبان ماه هم در مقابل بصیرت مردم ما شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه الآن تیر خلاص دیگر آن‌ها وعده برای بهمن‌ماه است، خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی این است که امسال نگذارند ایران و انقلاب جشن بلوغ و چهل‌سالگی خود را جشن بگیرد.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: در چنین شرایطی انتظاری که از روحانیان و مبلغان می‌رود این است که بیشترین، مهم‌ترین و اثرگذارترین ایجاد موج پیرامون چهل­سالگی انقلاب از سوی  آنها باشد، زیرا اگر دشمن در این زمینه برنامه دارد ما باید پیش‌دستی کرده و برای گرامیداشت شایسته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موج­آفرینی گسترده و مناسبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha