پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 468757
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
معارفه مدیر جدید مهدویه رشت

حوزه/ حجت الاسلام قاسم علیپور طی مراسمی با حضور مدیریت و معاونین حوزه علمیه استان و همچنین کادر مدیریتی و اساتید مدرسه علمیه مهدویه، به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، حجت الاسلام قاسم علیپور طی مراسمی به عنوان مدیریت جدید مدرسه علمیه مهدویه معرفی شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام حسین انصاری مدیر حوزه علمیه استان گیلان،همچنین معاونین استان و مدرسه مهدویه،اساتید و طلاب مدرسه برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام  والمسلمین انصاری از زحمات حجت الاسلام احمدی ادیب در مدت عهده داری سرپرستی مدرسه تقدیر و برای مدیریت جدید مدرسه آرزوی توفیق کردند.

حجت الاسلام قاسم علیپور استاد سطح عالی حوزه علمیه می باشند که ۱۳ سال مدیریت مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) رودسر و همچنین عضویت در شورای حوزه علمیه استان از جمله سوابق حوزوی وی است.

لازم به ذکر است مدرسه علمیه مهدویه از جمله مدارس قدیمی استان بوده که در بافت مرکزی رشت و چسبیده به مسجد جامع کاسه فروشان بازار واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرتضی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم این حوزه شریف هر سال به خود رنگ مدیر جدید میبیند و شاید رکورد دار تغییر مدیر در سطح کشور باشد کما اینکه امسال هم مدیریت جدید معرفی شده در عرض سه سال سه مدیر و یک سرپرست . در حالی که مشکل اصلی مدیریت استان است که تماما بی لیاقتی خود را ثابت کرده اند . در سالی که گذشت حوزه های استان در حالی که با کمبود بودجه غذای طلاب دست وپنجه نرم میکردند مدیریت استان در حال تکمیل ساختمانی با عنوان خانه مدیر بود تماما در زمانی که در مدرسه مهدویه به طلبه های شهرستانی که مقیم حوزه بودن تنها یک وعده نهار آنهم سیب زمینی و تخم مرغ آب پز با کف دستی نان داده میشد . و به قول حاج آقای علیپور مشکل با ایشا الله ماشاالله درست نمی شود. هر سال شاهد اخراج مدیر و معاون هایی هستیم که یکی از دیگری بهتر و با لیاقت تر هستند و اما مدیریت استان همچنان باقیست .