چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه درمیان

حوزه/ امام جمعه درمیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است، گفت: نخستین وظیفه ما شناخت و ارتباط با امام زمان(عج) و بصیرت افزایی در جامعه می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام مصیب خزاعی امام جمعه درمیان، در جمع طلاب حوزه ی علمیه امام صادق(ع) قهستان، اظهار کرد: طلاب بخشی از سربازان امام زمان(عج) در عصر امروز هستند و این قاعده خاص نیست بلکه عام است.

وی با بیان اینکه هر فردی در جهت ظهور امام زمان(عج) تلاش کند، می تواند سربازی از سربازان ولی عصر(عج) باشد، افزود: سربازان واقعی امام را می توان از بین رزمندگان حزب الله، مدافعین حرم و جوانان یمن که شبانه روز بدون امکانات و اسلحه در حال جنگیدن برای بیرون کردن وهابیت از کشورشان هستند، پیدا کرد.

امام جمعه درمیان با بیان اعتقادات ادیان و فرقه ها در خصوص ظهور منجی عالم، تصریح کرد: همه بر این واقفند، که کسی در آینده خواهد آمد که موجب سازش و صلح در تمام جهان می شود.

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به دیدگاه مسلمانان نسبت به ظهور منجی عالم بشریت، خاطرنشان کرد:  برخی از امت مسلمان بر این تصور هستند که امام زمان(عج) در بین ما نیست و یا اصلا متولد نشده است که این دیدگاه کاملا اشتباهی است، چراکه با وجود روایات و احادیث امام زمان(عج) در بین ما هستند و بر اعمال بندگان خدا نظارت دارند.

وی آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور دانست و یادآور شد: انقلاب ما همان آرمان‌های امام زمان(عج) است چون انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است.

امام جمعه درمیان هدف و آرمان امام زمان(عج) را جهانی کردن اسلام دانست و تاکید کرد: در عصر امام زمان(عج) برپایی عدالت به تمام معنا و در تمام عرصه‌ها اجرا می شود و با تبعیض و فساد و ظلم مبارزه می‌گردد، لذا ما برای رسیدن به جامعه جهانی امام زمان(عج) باید همواره تلاش کنیم.

حجت الاسلام خزاعی با بیان وظایف منتظران ظهور عنوان کرد: نخستین وظیفه ما شناخت و ارتباط با امام زمان(عج) و بصیرت افزایی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه باید جامعه را به سمتی پیش ببریم که افراد به خوبی حق را از باطل تشخیص دهند، ابراز داشت: منتظران ظهور امام عصر(عج) باید خود را از هواهای نفسانی برهانند.

امام جمعه درمیان گفت: منتظر امام زمان(عج) کسی است که از نعمت‌هایی که خدا به او می‌دهد، حق مسکین و محروم را ادا کرده و زکات مالش را بپردازد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha