جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بررسی شاخصه‌های ستایشگری تراز انقلاب اسلامی

حوزه/ نشست بررسی جایگاه ستایشگری در منظومه انقلاب اسلامی و همچنین مولفه‌ها و مصادیق ستایشگری تراز انقلاب اسلامی با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هر ساله با ستایشگران کشور در قم برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»، به همت جامعه ایمانی مشعر و با حضور حاج مهدی رسولی ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام، به بررسی شاخصه‌های « ستایشگری تراز انقلاب اسلامی» در قالب دهمین «نشست هیأت‌پژوهی» پزداخته خواهد شد.

بر اساس این گزارش: این نشست ساعت 10 روز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه ۹۷ در قم، بلوار شهید عطاران، خیابان شهید مفتح غربی، انتهای کوچه۱۵، پلاک۵ برگزار می‌شود.

در این نشست به جایگاه ستایشگری در منظومه انقلاب اسلامی و همچنین مولفه‌ها و مصادیق ستایشگری تراز انقلاب اسلامی با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هر ساله با ستایشگران کشور پرداخته خواهد شد.

.گفتنی است نشست‌های هیئت‌پژوهی به همت جامعه ایمانی مشعر و با هدف نگاهِ عمیق به پدیده هیأت و بررسی ابعاد مختلف آن، و همچنین در راستای ارج نهادن به تلاش‌های علمی اندیشمندان، طلاب و دانشجویان در حوزه‌های گوناگونِ مرتبط با هیئت برگزار می‌شود.موضوع این نشست‌ها، «هیئت» با تمامی جوانب و ابعاد و زوایا است. مدیریت هیئت، ستایشگری، منبر، اقتصاد هیئت، فقه هیئت، تاریخ هیأت، هنر هیئت و رسانه هیئت بخشی از موضوعات کلانِ نشست‌های هیئت پژوهی است. قالب و روش برگزاری نشست‌ها نیز به ارائه و سخنرانی محدود نخواهد بود و گستره‌ای از رونمایی از کتاب، گفت‌ وگو و میزگرد تا بازخوانی تحلیل، تجربه‌پژوهی، تاریخ شفاهی، ایده‌پردازی، آینده‌پژوهی و... را در بر خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha