جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه شبهات مختلف اذهان جوانان امروزی را آغشته کرده است، گفت: برای مقابله با این وضعیت، منبر سنگر بسیار مهم، اثرگذار، مفید و کارسازی است، اما تا نتوانیم به قلب بچه‌ها نفوذ نکنیم از ما حرف‌شنوی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، امروز در نشست شماری از روحانیان طرح هجرت استان، با اشاره به توانمندی مبلغان طرح هجرت و سطح علمی مدنظر در هجرت، اظهار کرد: در این زمینه و در ارتباط با ظرفیت روحانیان طرح هجرت اقبال مناسبی از سوی نماینده ولی‌فقیه و مسئولان استان وجود دارد و کیفیت کاری روحانیان مبلغ هجرت و خواهران فعال در مدارس هم بسیار مناسب است.

وی با اشاره به ضرورت ورود و پرداختن بیشتر روحانیان و نهادهای دینی و فرهنگی به آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، تصریح کرد: تکلیف و وظیفه ما است که در این زمینه ورود مناسب داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، با اشاره به برخی شبهات و سؤالات موجود در اذهان جوانان، افزود: 99 درصد شبهاتی که در جامعه مطرح می‌شود شبهات نشأت‌گرفته از فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه شبهه اذهان جوانان امروزی را آغشته کرده است، ادامه داد: برای مقابله با این وضعیت، منبر سنگر بسیار مهم، اثرگذار، مفید و کارسازی است، اما تا نتوانیم به قلب بچه‌ها نفوذ نکنیم از ما حرف‌شنوی نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: اگر جوانان اخلاق اسلامی را در وجود ما ببینند برای رفع شبهات خود به ما مراجعه می‌کنند اما اگر رفتار ما مناسب نباشد به ما مراجعه نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از شبهات مطروحه در فضای مجازی به‌ویژه در چهلمین سال پیروزی انقلاب، زیر سؤال بردن توان مدیریتی نظام اسلامی است، افزود: متأسفانه اخیراً هم شهردار جدید تهران که هنوز معارفه نشده، در نخستین سخنرانی خود گفت در کلان‌شهری مثل تهران ما توانمندی اداره را نداریم و باید مدیر از خارج بیاوریم که این نگاه دقیقاً در مقابل نگاه و روش امام راحل است.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: افزون بر این رهبر معظم انقلاب هم بعد از حضور میلیونی مردم در اربعین، برگ زرین دیگری را رو کرد و فرمود آمریکا رو به افول است.

وی ادامه داد: امروز هیچ سیاستمداری را در آمریکا پیدا نمی‌کنید که ادعا کند آمریکا رو به افول نیست، اما برخی هنوز در درون کشور، آمریکا را کدخدای خود قرار می‌دهند و به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha