جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شماره جدید هفته «افق حوزه»

حوزه/ پانصد و هفتادمین شماره هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی به سردبیری رمضانعلی عزیزی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در جدیدترین شماره " هفته نامه افق حوزه" که به صاحب امتیازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مدیر مسئولی سید مفید حسینی کوهساری و سردبیری رمضانعلی عزیزی، منتشر شده مطالبی چون:" تجمع علما و طلاب حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن با عنوان خروش حوزویان در لبیک به ندای مرجعیت"، تاکید آیت الله العظمی نوری همدانی به اعضای شورای عالی حوزه مبنی بر ضرورت تدریس مبانی فقهی امام خمینی(ره) در حوزه های علمیه"، " برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی العالمیه با قرائت حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی"،منتشر شده است.

بر اساس این گزارش: " نوشتاری از حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا مبنی بر پویایی درونی و موانع بیرونی، هویت اجتماعی مرجعیت"، " پیام آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به همایش گرامی داشت سال روز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) مبنی بر اینکه همگان وظیفه داریم خصوصیات جامعه مهدوی را به جهانیان معرفی کنیم" ، "نشست اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با شورای عالی جامعه مدرسین" و " برگزاری همایش حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سنندج با حضور ۶۰۰نفر از علمای شیعه و سنی و نخبگان ایران و جهان اسلام" و ... .از دیگرمطالب منتشر شده در این هفته نامه می باشد.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند و همچنین پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه افق به نشانی  www.ofoghhawzah.ir  در دسترس کاربران قرار دارد.

 

دانلود شماره جدید هفته نامه «افق حوزه»

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha