سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سیک زندگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت تبلیغی بانوان طلبه استان با محوریت تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه خبر داد .

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه در بین خانواده ها نیازمند اطلاع رسانی براساس اصول دینی و فرهنگی این سبک است، گفت: بیش از ۲۳۰ خواهر مبلغ لرستانی با شرکت در کارگاه تبیین سبک زندگی اسلامی، راه های تبیین و پیاده کردن این سبک در بین خانواده ها را آموزش دیده اند.

وی با بیان اینکه مبلغان با حضور در جلسات و محافل خانگی، پایگاه های بسیج، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و خوابگاه ها، اصول و مبانی سبک زندگی اسلامی را به مخاطبان آموزش می دهند، خاطر نشان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی به ویژه آداب تغذیه سالم و اسلامی از مهمترین هدف اجرای این طرح فرهنگی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه از برگزاری آزمون سیر مطالعاتی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و افزود: شرکت کنندگان می توانند با ورود به سامانه کوثر نت بصورت کتاب باز در این آزمون شرکت کنند.

عزیزی در پایان از برگزاری کارگاه های ویژه تبلیغ موثر و کارآمد برای خواهران مبلغه خبر داد و یادآور شد: کارگاه های ارتقا توان تبلیغی با هدف دانش افزایی جهت برگزاری گفتمان های حجاب و عفاف، راه های تبیین استحکام خانواده، فرزند پروری و ... برای مبلغان خبر داد و گفت: این کارگاه ها در طول سال برای مبلغان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha