پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید از مدارس علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر و معاونان حوزه علمیه استان ایلام با حضور در مدارس علمیه شهرستان‌های مهران، دهلران، آبدانان و دره شهر، مسائل و مشکلات این مدارس را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان ایلام با حضور در مدارس علمیه شهرستان‌های مهران، دهلران، آبدانان و دره شهر، مسائل و مشکلات این مدارس را مورد بررسی قرار دادند و با حضور در جمع طلاب و اساتید، علاوه بر ارائه توصیه‌های لازم آموزشی و تهذیبی، به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

حجت‌السلام و المسلمین وعد مرادبیگی در جمع طلاب این مدارس، بر ضرورت اخلاق مداری، رعایت زی طلبگی و الگو گرفتن از سیره علما و بزرگان تاکید کرد.

وی، طلاب را به جدی‌گرفتن درس و بحث توصیه کرد و گفت: شرط تأثیرگذاری در جامعه، افزایش علم و اخلاق است و اگر درس و مباحثه علمی با تقوا، همراه شود، قطعاً جامعه علمی، مذهبی و اخلاقی ما که روحانیت نامیده می‌شود، آینده‌ای به مراتب بهتر از امروز خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان همه طلاب جوان را به رعایت تقوا و انس با قرآن توصیه کرد.

گفتنی است، مدارس علمیه شهرستان‌های مهران، دهلران، آبدانان و دره شهر قریب به 200 طلبه دارند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی، توانسته اند به پایگاه های فرهنگی در  شهرستان‌های خود تبدیل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha