جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمایشگاه کتاب مشهد

حوزه/ مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان از پنجمین سال متمادی حضور این حوزه در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد با ارائه مشاوره‌هاي ديني و پژوهشی خبر داد.

هادی حصاری در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام اين خبر گفت: ايجاد پل ارتباطي و مشاوره‌اي با عموم مردم در زمينه‌ها و موضوعات مختلف اجتماعي، حضور علمي و آشنایی عموم مردم با این حوزه انقلابی از اهداف شرکت در نمايشگاه بین المللی ناشران کتاب جهان اسلام مشهد است.

وي با بيان اينكه اين نمايشگاه از 2 تا 8 آذرماه هر روز از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است، ابرازكرد: حوزه علميه خراسان برای پنجمین سال متمادی در اين نمايشگاه، در 27 غرفه با ارائه مشاوره‌هاي ديني و پژوهشی و بخش نمايشگاه مفهومي قرآني حضور فعالي خواهد داشت.

مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان با اشاره به موضوعات مشاوره ای در نمایشگاه، اظهارکرد: مشاوره ها در زمينه های ازدواج و همسرداری، تربیت فرزند، مهارت‌های زندگی، جمعیت و فرزندآوری، دین، رسانه و فضای مجازی، مهدویت (عج) و آخرالزمان، ادیان و فرق، پاسخگویی به سؤالات شرعی، پاسخگویی به سؤالات اعتقادی، مشاوره های قرآنی، تحصیل در حوزه علمیه و مشاوره پژوهشی، خواهد بود.

حصاری با بیان اینکه برگزاری نشست های علمی تخصصی نیز، در اين نمايشگاه انجام می‌شود، افزود: اجرای برنامه های متنوع و شاد، ایجاد ایستگاه کودک جهت انتقال مفاهیم دینی با قصه گویی، بازی و سرگرمی و برپایی نمایشگاه تجسمی مفهومی با عنوان "خانواده قرآنی الگوی جامعه اسلامی" از برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان در این نمایشگاه خواهد بود.

وی در پایان یادآورشد: معاونت فرهنگی اجتماعی، اداره پذیرش و مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني، مؤسسه پژوهشي فراگستر محقق، موسسه مطالعات راهبردي حق پژوهي، هیئت اندیشه ورز هنر، رسانه و فضای مجازی، مركز تخصصي مهدويت(ع)، مراكز و مؤسسه‌هايي هستند كه در اين نمایشگاه با معاونت پژوهش حوزه همكاري مي‌كنند.

انتهای پیام/313/25
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha