جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین صیدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم

حوزه/ رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح گفت: در سال ۹۶ آمار رسیدگی به پرونده هایش ۱۰۲ درصد بوده است و قضات شبانه روز برای رسیدگی به پرونده ها تلاش می کنند و در حال حاضر پرونده معوقه در این سازمان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حسین صیدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان قم اظهار داشت: رسالت اصلی نیروهای مسلح دفاع از جامعه و تمامیت ارضی از کشور است و انجام این رسالت بر دو اصل نظم و انظباط و اجرای قانون استوار می باشد.

وی گفت: در مرجع قضایی هرچه نیروهای مسلح نسبت به قانون آگاهی و آشنایی داشته باشند و انجام کارها بر اساس مقررات صورت پذیرد موفق تر خواهند بود.

رئیس سازمان قضایی نیروی های مسلح قم افزود: پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را در دستور کار قرار داده ایم و سازمان قضایی دارای برنامه ریزی مدون برای این منظور است.

وی ادامه داد: متأسفانه در بعضی از نیروها نسبت به امر آموزش و آگاهی سازی سهل انگاری صورت می گیرد و ارتکاب تخلف در آن نیرو افزایش می یابد، لذا باید نسبت به امر آگاهی سازی نیروها توجه بیشتری صورت  بگیرد.

صیدی با بیان اینکه هرچه قدر آموزش را تقویت نماییم در انجام کارها موفق تر خواهیم بود تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در این زمینه پیش قدم است.

وی گفت: در این راستا در سال 97 نیروی انتظامی30 جلسه، ارتش 9 جلسه، سپاه 4 جلسه و وزارت دفاع 3 جلسه آموزشی را برگزار کرده اند.

رئیس سازمان قضایی نیروی های مسلح قم افزود: با وجود اینکه آموزش وقت زیادی را از سازمان می گیرد، اما مهم ترین هدف ما  همین پیشگیری از وقوع جرم و آموزش باید باشد.

وی عنوان کرد: سازمان قضایی نیرو های مسلح  در سال 96 امار رسیدگی به پرونده هایش 102 درصد بوده است و در سال 97 نیز همین منوال ادامه داد و قضات شبانه روز برای رسیدگی به پرونده ها تلاش می کنند و در حال حاضر پرونده معوقه در این سازمان وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha