جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب استان بوشهر جنایت آل سعود در یمن را محکوم کردند

همزمان با سراسر کشور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر با برگزاری تجمع اعتراض آمیز جنایات رژیم آل سعود را در یمن محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، همزمان با سراسر کشور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر با برگزاری تجمع اعتراض آمیز، جنایات رژیم آل سعود را در یمن محکوم کردند.

در این تجمعات که دیروز و امروز در مدارس علمیه استان برگزار شد، طلاب خواستار پایان یافتن حملات عربستان سعودی و توجه جدی مجامع بین‌المللی به این جنایات شدند.

در شهر بوشهر و در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهر طلاب و اساتید با سر دادن شعارهای«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» نسل کشی آل سعود و حامیان مزدور آن را محکوم کردند.

در این مراسم حجت الاسلام محسن یمینی از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر آل سعود ر ا رژیمی کودک کش دانست که در باتلاق یمن گیر کرده است.

وی با انتقاد سکوت برخی کشورهای مسلمان و همزبان مردم یمن ابراز داشت: در چنین شرایطی مردم مظلوم یمن به حمایت کشورهای مسلمان نیازمندند؛ اما متاسفانه عده ای از این کشورها یا دست در دست عربستان در میدان جنگند و عده دیگری هم نسبت به این جنایت سکوت اختیار کردند.

در شهرستان دیّر نیز تجمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه این شهرستان در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی برگزار شد.

حجت الاسلام بحرانی مدیر مدرسه علمیه دیر در این تجمع، گفت: آمریکایی ها با حمایت از رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در حمله به مردم مظلوم یمن زمینه نابودی و افول خود را رقم زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha