شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که طلاب و روحانیان باید ارزش های دینی و معنوی را در عمل به مردم ثابت کنند، گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند طلاب و روحانیانی با اخلاق و عمل پسندیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام غفاری شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، امروز در جمع طلاب این مدرسه با تبریک در پیش بودن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص)، گفت: پیامبر(ص) احیاء کننده ارزش های اخلاقی و انسانی در جهان بشری بودند.

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام(ص) در شرایطی به ابلاغ پیام وحی در آن دوران پرداخت که شرایط جامعه بسیار نامناسب بود، خاطرنشان کرد: جاهلیت و انحراف جهان عرب را فراگرفته بود که پیامبر گرامی اسلام(ص) با ابلاغ پیام وحی، بشریت را در مسیر رشد و تعالی انسانی و اخلاقی سوق دادند.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که جامعه امروز ما نیز نیازمند بهره گیری از همان ارزش های اخلاقی و انسانی است، تصریح کرد: طلاب و روحانیان امروز مروج و نشر دهنده همان ارزش های والای انسانی و اخلاقی هستند.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که متأسفانه امروز مسائل اخلاقی در جامعه دینی به سمت کمرنگ شدن پیش می رود، خاطرنشان کرد: رسالت حوزویان به عنوان مرجع فکری و فرهنگی جامعه اسلامی در سوق دادن جامعه به سمت معنویت و اخلاق بسیار حائز اهمیت است.

استاد حوزه علمیه مازمدران با اشاره به این که کمرنگ شدن اخلاق دینی، پسندیده یک جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: طلاب به عنوان سربازان حضرت ولیعصر(عج) در عصر غیبت وظیفه دارند مسیر صحیح رسیدن به ارزش های دینی را به جامعه معرفی کنند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که جامعه ای که در آن اخلاق و معنویت کمرنگ شود، آینده خوبی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: رشد فرهنگی، علمی و اخلاقی جامعه در گرو بهره گیری از معنویت است.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که طلاب و روحانیان باید ارزش های دینی و معنوی را در عمل به مردم ثابت کنند، تصریح کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند طلاب و روحانیان عالم و با اخلاق و عمل پسندیده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha