چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
میرعمادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه بسیج نهادی مردمی، کم هزینه و پرثمر است، گفت: آثار و برکات بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی مشهود و نمایان است، چرا که جوانان بسیجی همواره در دفاع از آب و خاک این مرزوبوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان ،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار بسیجیان استان به مناسبت هفته بسیج، در محل بیت نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بسیج در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی عملکرد بسیار مطلوبی داشته است، گفت: اخلاص، ولایتمداری و از خود گذشتگی از شاخصه های اصلی بسیجیان بی ادعا است .

وی با بیان اینکه بسیج نهادی مردمی، کم هزینه و پرثمر است، بیان داشت: آثار و برکات بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی مشهود و نمایان است، چرا که جوانان بسیجی همواره در دفاع از آب و خاک این مرزوبوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حفاظت از ارزش های نظام، خدمت رسانی به مناطق محروم و ایجاد روحیه مقاومت و ایثار از مهمترین برکات و ثمرات بسیج است خاطر نشان کرد: انهدام گروهگ های ضد انقلاب، عوامل داعش و ایجاد امنیت و آرامش روزافزون در جامعه از دیگر برکات بسیج و خدمات بسیجیان به انقلاب است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه بسیجیان همواره با دفاع از ارزش های ناب اسلام و انقلاب و تبعیت از فرامین رهبری در مقابل تهاجمات و تفکرات انحرافی رسالت خود را ایفا می کنند، گفت: امروز باید همه با هم در اشاعه تفکر بسیجی و مقاومت مردم در برابر تفکرات انحرافی تلاش خود را بکار گیریم .

وی در پایان یادآور شد: امروز باید بسیجیان و فعالان دین و فرهنگ در مقابل هجمه های دشمن، بصیرت افزایی و استکبار ستیزی را در بین آحاد جامعه گسترش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha