جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با تاکید بر نقش کلیدی و سازنده بسیج، گفت: بسیجیان در بحث عمران و آبادانی مناطق محروم کشور پرونده ای بس درخشان دارند و تنها برای حمایت از نظام و کمک به محرومان سختی های این راه را به جان می خرند و دم برنمی آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام نادر رنجبر، روز گذشته در جمع بسیجیان شهرستان قروه ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص) و هفته بسیج اظهار داشت: حضرت محمد (ص) رسول مهربانی ها و عطوفت بودند. دینی که این بزرگوار آن را به جامعه انسانی تقدیم کرد، دینی رحمانی و جامع بود که حجت خدا بر مردم را تمام کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه در ادامه با اشاره به هفته بسیج و جایگاه بسیجیان در جامعه اسلامی افزود: بسیج یک نهاد مقدس و برآمده از دل جامعه است. امام خمینی (ره) درباره بسیج و جایگاه والای آن می فرمایند:« بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می دهد».

حجت الاسلام نادری با اشاره به اینکه برخی از افراد فکر می کنند که بسیج یک سازمان و نهاد نظامی صرف است، گفت: حوزه کاری و جهادی بسیج بسیار وسیع است. بسیج در همه عرصه های ملی نقشی کلیدی و سازنده دارد و بسیجیان بودن هیچ گونه چشم داشتی در خدمت نظام و ملت هستند که باید گفت بسیج سرمایه ای عظیم و تمام نشدنی برای نظام است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه داد: از همان روزهای نخست انقلاب، بسیج به فرمان امام راحل تشکیل گردید و همین بسیجیان اولین کسانی بودند که در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی سینه خود را سپر کردند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب به دنبال تغییر هویت و کارکرد بسیج در افکار عمومی هستند، تاکید کرد: امروز بسیج یکی از ارکان مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نهاد توانایی بالقوه ای به این نظام و مملکت داده است که این امر به هیچ وجه به مذاق معاندان انقلاب خوش نمی آید.

حجت الاسلام نادری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امام خامنه ای نیز توجه و علاقه خاصی به بسیج و جایگاه آن در جامعه دارند، معظم له درباره بسیج می فرمایند: « من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند.تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد».

این استاد حوزوی با اشاره به خدمات بسیجیان در زلزله سال گذشته شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته اولین گروهی که خود را برای امداد به زلزله زدگان به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه رساند، نیروهای مخلص بسیج بودند و هنوز بعد از یک سال از این حادثه دلخراش، در منطقه در حال ساخت و ساز و عمران هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: همچنین بسیجیان در بحث عمران و آبادانی مناطق محروم کشور پرونده ای بس درخشان دارند و چشم داشت مادی و تنها برای حمایت از نظام و کمک به محرومان سختی های این راه را به جان می خرند و دم برنمی آورند.

حجت الاسلام نادری در پایان سخنان خود گفت: طلاب و روحانیون نیز در کار خود باید همانند یک بسیجی عمل کنند و تلاششان در این زمینه تنها برای رضای خداوند متعال و ارتقای جامعه اسلامی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha