پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: امروز که دشمنان به روش های مختلف اقتصادی و رسانه ای به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و تمام تلاش خود را به کار برده اند تا مردم چهل سالگی انقلاب را نبینند، ولی با اتحاد و همدلی و تحت زعامت مقام معظم رهبری می توان در مقابل آنها ایستادگی کرد و به موفقیت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جمع مسئولان بخش رامند استان قزوین، با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و هفته بسیج گفت: تقارن دو هفته پربرکت و با سعادت وحدت و بسیج می تواند سبب برکات زیادی در سطح کشور شود که امیدواریم با اجرای پروژه ها و برنامه های بسیج این مهم اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: فرارسیدن هفته وحدت فرصت مغتنمی است تا مسلمانان یک بار دیگر نیازهای اساسی خود را ارزیابی کنند و با ارزیابی این نیازها بتوانند مشکلات جهان اسلام را یک به یک برطرف کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد:  امروزه ایجاد اختلافات و نبود اتحاد در بین ملت های مسلمان می تواند سبب بروز مشکلات مختلفی در جهان اسلام شود که در این زمینه مسلمانان باید با حساسیت بیشتری به موضوعات نگاه کنند.

 حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه موضوع وحدت یکی از موضوعات کلیدی دین مبین اسلام است، افزود: مسلمانان باید در مناسبت های مختلفی از جمله موضوعاتی مانند اربعین حسینی و محبت اباعبدالله الحسین (ع) بتوانند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز که دشمنان به روش های مختلف اقتصادی و رسانه ای به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و تمام همت و تلاش خود را به کار برده اند تا مردم چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینند، ولی با اتحاد و همدلی و  تحت زعامت مقام معظم رهبری می توان در مقابل آنها ایستادگی کرد و به موفقیت رسید.

وی به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قزوین اشاره و عنوان کرد: برکت خون شهدا سبب وحدت و برگزاری باشکوه کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین شد که همین نمونه و مدل در تمامی شهرهای استان قزوین باید نهادینه شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: نهاد نماز جمعه به تعبیر مقام معظم رهبری قرارگاه فرهنگی هر شهر است  و باید مهم ترین برنامه های فرهنگی هر شهر زیر نظر این قرارگاه ساماندهی شود که امیدواریم این مهم به زودی در همه شهر ها اجرایی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha