جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

یادواره شهدای روحانی ساری با محوریت هفت شهید روحانی مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امروز با حضور گسترده اساتید، طلاب و روحانیان در این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، یادواره شهدای روحانی ساری، با محوریت هفت شهید روحانی مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امروز با حضور  اساتید، طلاب و روحانیان در این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت و همچنین گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را برخاسته از متن ملت ایران دانست و گفت: این نیروی مردمی در دهه های اخیر همواره در کنار مردم برای خدمت به اسلام و انقلاب حاضر بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیروی مقاوم بسیج از ابتدای آغاز به کار تا به امروز خدمات و برکات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است، افزود: امروز ضرورت دارد خدمات این نیروی مردمی بیشتر برای مردم تبیین و تشریح شود.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که عده ای نیروی بسیج را تنها یک نیروی نظامی می دانند که این تفکر اشتباه است، خاطرنشان کرد: امروز خدمات ارزشمند بسیج در عرصه فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و خدماتی بسیار پررنگ تر از سایر عرصه های خدمتی است.

حجت الاسلام شعبانی در ادامه سخنان خود پیشرفت های امروز کشورمان را مرهون تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: اگر این تفکر اصیل که برخواسته از متن اسلام و انقلاب است در همه بخش های کشورمان نهادینه شود به طور حتم مشکلاتی را به راحتی پشت سر خواهیم گذاشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز کشورمان برای پیشرفت و توسعه نیازمند تفکر و مدیریت بسیجی است، خاطرنشان کرد: با تکیه بر همین تفکر و مدیریت توانستیم در هشت سال دفاع مقدس به پیروی هایی ارزشمندی دست پیدا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ارزنده روحانیت در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس جلوه ای حضور گسترده طلاب و روحانیان در دفاع از اسلام و انقلاب بود.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که امروز ضرورت دارد نقش روحانیت در دفاع مقدس برای جامعه به ویژه نسل جوان بیشتر تبیین شود، خاطرنشان کرد: روحانیت به تناسب میزان جمعیتی که داشت نسبت به سایر اقشار دیگر حضور پررنگ تری در دفاع مقدس دارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha