پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جعفری

حوزه/ فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که حماقت امروز آمریکا تهدید جدی برای دنیا محسوب می شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی و آرمان های آن به جهان صادر شده است و کشورهای اسلامی و آزادی خواه با الگو پذیری از انقلاب اسلامی در برابر ظالمین ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سردار محمدعلی جعفری پیس از ظهر امروز در کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان ضمن تبریک میلاد پبامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: حیات انقلاب اسلامی وابسته به روحیه استکبار ستیزی است  که نتیجه و ماحصل امروز آن، زوال قدرت آمریکا است، امریکای امروز به مراتب ضعیف تر و ناتوان تراز گذشته است.

وی  با اشاره به این که حماقت امروز آمریکا تهدید جدی برای دنیا محسوب می شود، افزود: امروز انقلاب اسلامی و آرمان های آن به جهان صادر شده  است و کشورهای اسلامی و آزادی خواه با الگو پذیری از انقلاب اسلامی در برابر ظالمین ایستاده اند.

سردار جعفری بااشاره به این که رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم جنایتکار بودن آمریکا را ثابت کردند، ادامه داد: آمریکا در حوادث سال 78 و فتنه 88، اغتشاشات اخیر، حوادث هسته ای، رویای خاورمیانه بزرگ شکست خورد و در جنگ اقتصادی امروز هم در برابر ایران و انقلاب شکست خواهد خورد؛ امروز نسخه مقاومت در برابر مستکبرین نتیجه داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: رژیم کودک کش اسرائیل و آل سعود به انزوا رفته و در مقابل  مردم مطلوم غزه و  مردم مقاوم یمن به استیصال رسیده اند، بنابراین ایستادگی و مقاومت نتیجه داده است.

سردار جعفری  تصریح کرد: هرگز نمی توان با حکومت هایی و کشورهایی که دستشان به خون مردم مظلوم آلوده است و آشکارا زنان و کودکان را کشته و تکه تکه می کنند، رابطه داشت

وی در ادامه اشاره ای به جایگاه و ارزش شهدا خاصه سرداران شهید و 1400 شهید شهرستان فلاورجان، ابراز کرد: شجاعت و شهامت شهدا برگرفته از ایمان بود و قطعا براین اساس در مقابل جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی دشمن پیروز خواهیم شد.

سردار جعفری یادآور شد: تعداد شهدای برخی از استان ها به اندازه شهرستانی چون فلاورجان نیست، که این نشان از همت مردم انقلابی این خطه در حفاظت از اسلام و انقلاب است.

وی اضافه کرد: شهدا مایه رونق حیات معنوی جامعه هستند، این حیات معنوی یعنی هدف داری، روحیه داشتن، احساس هویت و عدم توقف، که همه عزت جامعه هم به همین است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا چه در زمان حیات خود، چه در زمان شهادت و پس از شهادت، برکات زیادی داشته اند و به طور قطعا مایه حفاظت و استمرار انقلاب اسلامی هستند.

سردار جعفری در پایان یادآور شد: برخی از مسئولان پیام های شهدا را نمی شنوند؛ ریشه مشکلات  و نواقص در پیروی نکردن ما از مسیر و آرمان های شهدا است و گرایش به استکبار جهانی با مسیر و منطق شهدا سازگار نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha