سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام زمانی

حوزه/ اگر مردم و گروه های مقاومت یمن موفق شوند، انقلاب جمهوری اسلامی دیگری را درست کنند، علاوه بر اینکه الگویی برای تعدادی ازکشورهای عربی می شوند در عین حال رژیم آل سعود که نمایندگی از استعمار جهانی را دارد در خطر سقوط قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  با اشاره به جنایت آل سعود و جبهه استکبار در به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان یمن گفت: کشور یمن در طول تاریخ اسلام دارای ابعاد امنیتی و استراتژیک متعدد بوده است به همین دلیل جبهه استکبار از این امور مهم برای خود احساس خطر می کند.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور افزود: یکی از این ابعاد مهم که در یمن وجود دارد و باعث شده جبهه استکبار از آن به شدت احساس خطر کند، ظرفیت استقرار انقلاب جدید و حکومت اسلامی جدید در یمن است.

وی بیان داشت:اگر مردم و گروه های مقاومت این کشور اسلامی، موفق شوند انقلاب جمهوری اسلامی دیگری را درست کنند، علاوه بر اینکه الگویی برای تعدادی ازکشورهای عربی می شوند در عین حال رژیم آل سعود که نمایندگی از استعمار جهانی را دارد در خطر سقوط قرار خواهد گرفت.

این عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه اظهار داشت: برای همین جبهه استکبار و رژیم آل سعود به هر قیمتی نمی خواهند این نهضت و انقلاب در یمن شکل گیرد و تداوم پیدا کند. تا الان همه تلاششان را بکار گرفتند تا این نهضت را خاموش کنند ولی تا الان موفق نبوده اند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha