سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم

حوزه/ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، اخلاص و ولایتمداری را رمز ماندگاری و تاثیرگذاری همیشگی شهدا در جامعه ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار علی دستوری در دیدار با مادر و خانواده شهید عباسعلی یاری که به مناسبت هفته بسیج در منزل این شهید والامقام دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور رشادت ها و حماسه های ماندگار شهدای عزیز است که با همه وجود خود در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب گام برداشته و جان خویش را در این راه مقدس فدا نمودند.

وی افزود: آنچه باعث ماندگاری شهدا و تاثیر همیشگی آن ها در جامعه ایران اسلامی شد، اخلاص و ایمان آن ها در درجه اول و ولایت مداری شان در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان ها در وهله بعدی بوده است.

زهرا طالبیان قمی ، مادر شهید عباسعلی یاری نیز ضمن تقدیر از حضور و توجه مجموعه بسیج و سپاه به خانواده های معظم شهدا گفت: فرزندم در اولین روز فروردین ماه سال 42 به دنیا آمد و دقیقاً در همین روز در سال 61 در جریان عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

وی افزود: عباسعلی علاقه و اشتیاق بسیاری به ایثار در راه خدا و شهادت داشت به طوری که وقتی از منطقه به قم می آمد نیز به من می گفت که خانه که هستم ، دلم در جبهه است و حقیقتاً بیقرار شهادت بود و در نهایت به این فیض عظیم هم نائل آمد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha