جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صادق پور فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون استان قم

حوزه/ همزمان با هفته بسیج، دوره توانمندسازی فرماندهان و شورای پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون استان قم در سالن اجتماعات تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صادق پور فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون استان قم در این مراسم، ضمن تاکید بر ضرورت حضور روحانیون درعرصه های مختلف کشور اظهار داشت: با توجه به لزوم آشنایی طلاب و روحانیون به وظایف ذاتی خود که همان بصیرت افزایی و کمک به تولید علم و جنبش نرم افزاری و پیشگام بودن در صحنه های مختلف نظام است، این دوره توانمندسازی تدارک دیده شد تا شرکت کنندگان بتوانند با کسب مهارت های لازم به وظایف خود در جامعه بهتر عمل کنند.

وی در ادامه افزود: امام خمینی رحمة الله علیه خطاب به بسیجیان فرمودند،‌ فرزندان بسیجی ام در حوزه از اصول تغییر ناپذیر نه شرقی نه غربی باید حراست نمائید؛ لذا بسیج طلاب در وضعیت کنونی باید خودش را برای عرصه های مختلف جنگ نرم و مبارزه با دشمن داخلی و خارجی آماده نماید.

خاطر نشان می شود مباحث بصیرتی ، توجیه برنامه های اجرایی بسیج طلاب ، سبک زندگی اسلامی ایرانی با سخنرانی اساتید خواجوی، قدیمی نژاد و فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون استان قم از دیگر برنامه های این دوره یک روزه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی حبیبی DE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    سلام..من دنبال اقای صادقپورمیگردم..چطوری میتونم ببینمشون؟