پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمد زهرایی

حوزه/جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز در یمن هر ۹ دقیقه یک کودک فقط از گرسنگی می میرد، ولی بعد از اینکه فرزندانشان می میرد پدر بچه، اعلام آمادگی برای جهاد می کند. ۱۳ میلیون یمنی در روز یک وعده غذایی و اکثرشان نان خالی می خورند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، محمد زهرایی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز در همایش «شکوه هجرت» در بیرجند با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم، اما مطابق با آن خود را آماده نکرده ایم، بیان داشت: متاسفانه امروز فقط درحال دفاع و مقاومت اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه اگر بین خدمت جهادگران و مردم تفاوت در محتوا نباشد کاری که انجام می دهید بی فایده است، مطرح کرد: بحث ما بر سر عمل و ارزش است و نیت ها هستند که تفاوت ها را به وجود می آورد و وقتی می گوییم خالصانه حرکت می کنیم یعنی حرکت جهادی.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کل کشور یادآور شد: به برخی از یمنی های مبارز گفتم که جنگ در یمن به نوعی نعمت هم محسوب می شود، چراکه این انسجام و وحدتی که در بین برادران یمنی وجود دارد به مراتب بیشتر از ماست.

زهرایی ادامه داد: امروز در یمن هر 9 دقیقه یک کودک فقط از گرسنگی می میرد، ولی بعد از اینکه فرزندانشان می میرد پدر بچه، اعلام آمادگی برای جهاد می کند. 13 میلیون یمنی در روز یک وعده غذایی و اکثرشان نان خالی می خورند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ما نیاز به شهید خدمت داریم که مشابه کار شهید دفاع مقدس است، متذکر شد: هر آنچه می توانیم باید انجام دهیم تا کسانی مثل شهید احمد صمیمی ترک داشته باشیم که لیست رزمندگان را می گرفت و از دل دشمن نیازهایشان را برآورده می کرد.

وی مطرح کرد: بعد از اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی مطرح شد، وزارتخانه ها به سمت ما آمده اند و درحالت راه اندازی کارگروه های جهادی در وزارتخانه خود هستند.

زهرایی خاطرنشان کرد: در دانشگاه جامع امام حسین(ع) 4 استان برای مطالعات آب در نظر گرفته شده است که یکی از آنها خراسان جنوبی است و امیدواریم کارهایی که صورت می گیرد مردم را به ماهیگیران قدرتمندی تبدیل کند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha