پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 469679
۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
عبدالله محمد کتمتو

حوزه/ عالم فلسطینی بیان کرد: صفوف مردم فلسطین با دستان پرتوان ایران و حزب الله و مقاومت فلسطین همراه شد دشمن را با شکست به ذلت کشاند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالله کتمتو از علمای فلسطین، امروز در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: فلسطین می تواند یک الگو برای شناخت دشمن باشد.

وی افزود: همه آیات الهی بر وحدت امت اسلامی تاکید داردند ؛ همچنین آیاتی که در خصوص تفرقه و آسیب های آن صحبت می کند برای همه ما الگو و تابلوی راهنما است.

این عالم فلسطینی بیان کرد: پیامبر(ص) ما را به دشمن شناسی امر می کنند و بیان می کنند نباید اجازه دهیم با فرقه گرایی پای دشمنان را به زندگی خود باز کنیم و دشمن را برخود مسلط کنیم.

وی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم و سخنان پیامبر نیز بر این مسئله تصریح دارند که باید دشمن را بشناسیم و در مقابل آن جبهه بگیریم؛ همه این علائم ثابت می کند که دشمنان واقعی ما صهونیست ها هستند و دوستان ما جریان مقاومت هستند که در تلاش هستند که با الهام از آیات الهی الگویی برای مبارزه خود ایجاد کنند.

این عالم فلسطینی بیان کرد: مسئله دیگر آن است مردم فلسطین مقاومت حقیقی را در مقابل اسرائیل به منصه ظهور رساندند؛ جوانان فلسطینی هر روز به خاک و خون می افتند، ولی مهم این است که به این نتیجه رسیده اند که با تمام توان خود و با مقاومت خود اسرائیل و دشمنان را به ذلت بکشانند.

کتمتو یادآور شد: صفوف مردم فلسطین با دستان پرتوان ایران و حزب الله و مقاومت فلسطین همراه شد، دشمن را با  شکست به ذلت کشاندند و خداوند نشان داد که با این اراده چگونه با دست خالی از گنبد آهنین اسرائیل عبور کردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha