جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه آمار کشتگان در تصادفات بیشتر از شهدای جنگ است گفت: مسئولان برای کاهش تلفات رانندگی چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، امروز در دیدار رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه بخشی از تصادفاتی که در جاده های سطح کشور رخ می دهد به علت کیفیت خودروها است گفت: امروزه علت های تصادفات را خودرو، راننده و جاده بیان می کنند در حالی که مسئولان باید نسبت به افزایش کیفیت خودروها و اصلاح وضعیت فعلی آنها اقدامات جدی انجام دهند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آماری که نسبت به کشته ها در جاده ها بیان می شود، بیشتر از شهدای جنگ است افزود: در این جا اقدامات جدی مسئولان را در جهت جلوگیری از تصادفات می طلبد.

وی خاطر نشان کرد: در آماری که ارائه می شود شاهد تعداد زیادی از جوانان هستیم که از دست دادن این ظرفیت در جاده ها بسیار ناگوار است.

آیت‌الله ناصری یزدی تصریح کرد: اینکه ما سالانه چندین هزار نفر از مردم کشور را بی دلیل در تصادفات رانندگی از می دهیم بسیار ناراحت کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در بحث رانندگی باید دید که اگر مشکل رانندگان هستند نسبت به فرهنگ سازی آن اقدام کنیم گفت: باید با استفاده از ظرفیت تیم‌های کارشناسی و نخبگان اقدام به بررسی وضعیت و مشکلات فعلی کرده و سپس راهکاری عملی و درست برای این موضوع پیدا کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله در ماه ها و سال های آینده شاهد کاهش تلفات رانندگی در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha