پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: امروز استکبار جهانی با پول نفتی عربستان اقدام به تفرقه افکنی بین مسلمانان می نماید و با فروش اسلحه به آل سعود مسلمانان مظلوم یمن را قتل عام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در حاشیه برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی تهران با اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمانان، گفت: وقتی خداوند متعال وحدت را لازم می داند و از تفرقه نهی می کند، معلوم است که هم جنبه ایجابی و هم جنبه سلبی موضوع از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار است.

امام جمعه خرم آباد افزود: پیامبر اکرم(ص) منادی وحدت بود و از اقدامات اولیه آن حضرت ایجاد وحدت بین قبیله اوس وخزرج و ایجاد اخوت بین مسلمانان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به بحران‌ها و چال شهای موجود درجهان اسلام به ویژه در منطقه غرب آسیا، خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله بر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان هوشیاری و بصیرت واتحاد جهان اسلام بر محور قدس شریف است. امروز استکبار جهانی با پول نفتی عربستان اقدام به تفرقه افکنی بین مسلمانان می نماید و با فروش اسلحه به آل سعود مسلمانان مظلوم یمن را قتل عام می کند.

وی همچنین حفظ وحدت را یک اصل راهبردی و استراتژی  برای مسلمانان دانست و بیان داشت؛ باپیروزی انقلاب اسلامی ایران روح امید، اتحاد و مقاومت در میان مسلمانان دمیده شد، از سوی دیگر بیداری اسلامی اتفاق افتاد و چهره واقعی استکبار جهانی و نقشه های آنها برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان بر ملا گردید. از این رو استکبار جهانی با شیعه هراسی و جلوه دادن خطر برخی از کشورهای اسلامی برای برخی از کشورهای دیگر،  بیش از هر زمان دیگری به تفرقه افکنی رو آورده اند و باور دارند تفرقه مهمترین  و برنده ترین سلاح برای رسیدن به اهداف شومشان است.

وی اظهار کرد: آنان با ایجاد تفرقه، ثروت و سرمایه مسلمانان را می برند و کشورهای اسلامی را با تحریم اقتصادی در فقر و محرومیت نگه می دارند و مسلمانان را به جان هم می اندازند، این همان نقشه شوم شیطانی است که همواره آن را دنبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: اقدامات عملی و تصمیمات اجرایی این کنفرانس می تواند ما را به وحدت عملی نزدیک کند و دشمنان را بترساند و نقشه های آنان را خنثی نماید.

انتهای پیام/ع

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha