جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دختر عماد مغنیه

حوزه/ فرزند شهید عماد مغنیه عصر امروز در نشست اتحادیه فرزندان شهدا در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، «فاطمه عماد مغنیه» دختر شهید مغنیه، امروز در نشست اتحادیه فرزندان شهدایی که در حاشیه دومین روز از این اجلاسیه برگزار شد، تشکیل این اتحادیه را گامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم که تمامی تصمیمات در این زمینه از کاغذ و حرف و برگزاری همایش و بزرگداشتها به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: این اتحادیه می تواند کارایی های خاصی نیز داشته باشد که از عرصه حرف به عمل برسد؛ مثلا از طریق این اتحادیه می‌توان صدای فرزندان و خانواده شهدا بود و از حقوق آنان در مجامع بین المللی دفاع کرد.

فرزند شهید مغنیه یادآورشد: ما از طرف خانواده شهید مغنیه اعلام می کنیم که در خدمت این اتحادیه بوده و برای انجام هرگونه خدمتی در جهت شناسایی و احقاق حقوق خانواده‌های شهدا دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی در این نشست که با حضور برخی از فرزندان شهدای مقاومت در هتل آزادی تهران برگزار شد، لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی از تشکیل اتحادیه فرزندان شهدای مقاومت خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    به به عجب گلی، برای همه الگو... نمونه اید،بی نظیر👌🌹 ان شاء الله همیشه زنده و سلامت باشین و افتخار و آبروی پدر بزرگوار شهیدتون باشین. ✋✋✋👌👌👌👏👏👏🌹🌹🌹❤❤❤