جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اراکی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از عدم ایمان عملی برخی از کشورها و فعالان مسلمان برای پیروزی در مقابل دشمنان که همان وعده الهی است انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عصر امروز در نشست تخصصی «معامله قرن» پیروزی جبهه حق را حتمی دانست و گفت: اگر وحدت داشته باشیم به خواست خدا بر همه دشمنان خود غلبه خواهیم کرد.

وی افزود: خداوند متعال ما را بر دشمنان پیروز خواهد کرد و رحمت الهی بر ما نازل می شود و این رحمت باعث پیروزی ما است؛ مقاومت در یمن و سوریه و فلسطین پیروز خواهد بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: زمانی که که اراده خود را قوت ببخشیم خدا به ما کمک خواهد کرد؛ مشکل این است که گویا کشورهای مسلمان اصلا به این که قدرت دست خداست ایمان ندارند، ولی باید به این مساله ایمان داشته باشیم که پیروزی تنها از آن خدا است.

وی با بیان این مطلب که گروه های مقاومت باید مصوب کنند که وارد فاز جدی مقابله با دشمن شوند گفت: الان دیگر زمان دفاع از سرزمین خود نیست؛ نباید از هیچ چیزی بهراسیم؛ درست است که دشمن ما را از آینده درگیری با خود می ترساند، ولی خدا از همه بزرگتر است و آنچه محقق می شود، وعده های بزرگ و پیروزی آفرین الهی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha