شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی-۱

حوزه/ سعید قاسم، ملت فلسطین را قربانی بزرگ حقوق بشر خواند و گفت: همه انسان ها و حتی حیوانات حقوقی دارند که باید رعایت شود؛ همه دنیا سعی می کنند که حتی حقوق حیوانات را نیز رعایت کنند، ولی متاسفانه در خصوص حقوق انسان ها به خصوص حقوق مسلمانان ظلم های بسیاری وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید قاسم از علمای فلسطین، صبح امروز 5 آذرماه در کمیسیون حقوق بشر اسلامی کنفرانس سی و دوم وحدت اسلامی، در تهران گفت: مردم فلسطین مساله ظلم را درک کرده اند و به طور خاص این جنایت را از سوی اسراییلی ها تحمل کردند.

وی افزود: مردم فلسطین بر این اصل الهی باور دارند که جهان پر از عدل خواهد شد و به همین دلیل است که فرهنگ و روح جهاد هیچگاه از وجود آنها زایل نمی شود.

این عالم فلسطینی اظهارکرد: همه انسان ها و حتی حیوانات حقوقی دارند که باید رعایت شود؛ همه دنیا سعی می کنند حتی حقوق حیوانات را نیز رعایت کنند، ولی متاسفانه در خصوص حقوق انسان ها به خصوص حقوق مسلمانان ظلم های بسیاری وجود دارد.

وی گفت: متاسفانه حقوق مردم فلسطین بزرگترین چالش حقوقی دنیا است، زیرا به راحتی به این مردم ظلم می شود ولی دنیا در مقابل این ظلم ساکت است و آنچه که بر نمی تابد، جهادی است که این مردم برای استیفای حقوق خود دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha