جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افول آمریکا

حوزه./ اکبری با اشاره به این که حمایت ‌آمریکا از اسرائیل ریشه در اعتقادات انحرافی موعودگرایی آنها دارد، گفت: آمریکا می گوید که اسرائیل مقدمه ظهور است و باید با هر مزاحم اسرائیل جنگ کرد؛ آنها معقتد هستند که کسی نباید در جغرافیای اسرائیلی ها زندگی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سردار حسین اکبری، جانشین دبیرکل مجمع بیداری اسلامی، امروز در کمیسیون حقوق بشر کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در تهران گفت: امروز جهان با سه تهدید بزرگ روبرو است که شامل تهدیداتی چون نظام سلطه و تهدید نژاد پرستی و سوم افراط گرایی است.

وی افزود: آمریکا مصداق اصلی نظام سلطه است؛ مصداق نژادپرستی، اسرائیل و مصداق افراط گری نیز جریانات تکفیری مثل داعش هستند؛ اگر بخواهیم حقوق بشر را بشناسیم باید به آرمان های ملت ها نگاه کنیم نه فقط ادبیاتی که آنها را مطرح می کنند.

جانشین دبیرکل مجمع بیداری اسلامی اظهارکرد: اگر بخواهیم مشخص ترین تهدید را بشناسیم، باید به درون جامعه اسرائیل که نسبت به خود و دنیا و موعود گرایی دارند دقت کنیم؛ می بینیم که منشا هدف قراردادن حقوق بشر از اسرائیل بنیان نهاده است و آمریکا نیز می گوید که اسرائیل مقدمه ظهور است و باید با هر مزاحم اسرائیل جنگ کرد؛ آنها معقتد هستند که کسی نباید در جغرافیای اسرائیلی ها زندگی کند.

اکبری اظهارکرد: امروز بیش از زمانی جهان اسلام در معرض تهدید حقوق بشر است؛ پس لازمه مبارزه و برخورد با این قضیه بیداری مسلمانان و وحدت جهان اسلام و جبهه مقاومت است؛ آیا برای تحقق حقوق بشر اسلامی باید مبارزه کرد یا مصالحه؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha