شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قوامی

حوزه/ اختتامیه شصتمین دوره رزم مقدماتی طلاب و روحانیون سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولین تیپ ۸۳امام جعفرصادق علیه السلام در پادگان باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین قوامی، امام جمعه شهر پردیسان در اختتامیه شصتمین دوره رزم مقدماتی طلاب و روحانیون سراسر کشور، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج، اظهار داشت: یک و نیم میلیارد مسلمان دردنیا هستند و اختلاف بین آنها حربه دشمن است تا در سایه این اختلاف اهداف شوم خود را محقق سازند.

وی بسیجیان را جان برکف، متعهد و انقلابی خواند و افزود: بسیجیان مهیا هستند برای فداکاری و ایثار،  بسیج یادگار امام خمینی(ره) و از نعمات الهی است، بسیج در فکر مادیات و دنیا نیست، بلکه به فکر آخرت، معنویات و فداکاری است.بسیج از لحاظ عقیدتی باید مجهز باشد تا راه را گم نکند.

استاد حوزه علمیه،  در ادامه شهید مطهری(ره) را الگوی طلاب بسیجی دانست و افزود: ایشان ایدئولوگ انقلاب بود که در اوایل انقلاب دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب ایشان را شهید کردند، چراکه شهید مطهری مغز متفکر و فیلسوف انقلاب بود.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی در پایان به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پرداخت و بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و ادامه دادن راه شهداء تاکید کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha