جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست خبری همایش نکوداشت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی

حوزه/ دبیر دومین همایش نکوداشت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفت: این همایش روز پنجشنبه هشتم آذر ماه از ساعت ۸/۳۰ صبح در دانشگاه مفید برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الا سلام محمد رضا یوسفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه مفید برگزار شد، گفت: سال قبل اولین مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی(ره) برگزار شد و در آن از چند کتاب در خصوص زندگی نامه و شخصیت این عالم بزرگ رونمایی شد. 
وی با بیان اینکه نکوداشت از یک شخصیت دنبال کردن دغدغه های آن شخص است، گفت: امسال سعی نمودیم مراسم بزرگداشت ما علمی تر برگزار شود و علاوه بر دغدغه های حضرت  آیت الله موسوی اردبیلی(ره)، به مسائل مبتلا به و روز جامعه نیز پرداخته شود و بتواند برای جامعه مفید واقع شود. 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسئله فقر از مشکلات دامنه دار بشر است و حضرت آیت الله موسوی اردبیلی(ره) در سخنان خود همیشه بر این موضوع تأکید داشتند و نیز با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، لذا در این همایش به این موضوع هم پرداخته خواهد شد.

دبیر دومین همایش نکوداشت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی افزود: بدین منظور از حدود 56 شخصیت علمی نظر خواهی شد و حدود 40 موضوع به دست آمد که در نهایت تصمیم بر آن شد تا این  نکوداشت بر سه محور آزادی عقیده و ارتداد و جایگاه و استقلال قوه قضاییه برگزار شود. 

 حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه در این همایش از شخصیت های علمی بسیاری دعوت به عمل آمده، عنوان کرد: در این مراسم علاوه بر آیت الله علوی بروجردی و آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، حجت الاسلام یونسی معاون رئیس جمهور، حجج اسلام سید جواد ورعی و رهایی عضو هیئت علمی دانشگاه مفید سخنرانی خواهند کرد. 
وی به بسته حمایتی دولت اشاره کرد و تصریح کرد: احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص درهمایش توضیح خواهد داد و وحید محمودی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در خصوص فقر سخنرانی خواهد داشت. 
دبیر دومین همایش نکوداشت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفت: این همایش روز پنجشنبه هشتم آذر ماه از ساعت ۸/۳۰ صبح در دانشگاه مفید برگزار می شود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha