جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌غربی گفت: امروز با توجه به حملات دشمن نباید فقط به درس خواندن اکتفا کرد بلکه باید هنرمندانه از انقلاب دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی، صبح امروز در نشست طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران ماکو، گفت: وظیفه امروز فقط این نیست که درس بخوانیم باید در کنار درس خواندن از دستاوردهای انقلاب به صورت هوشمندانه و هنرمندانه دفاع کنیم و آنها را بین مردم بیان کنیم.

وی ادامه داد در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد و این هم مختص به ایران نیست همه جوامع و انقلاب‌ها برای اینکه به آرمان‌های خود دست یابند توسط استکبار جهانی مورد هجوم قرار می‌گیرند و دشمن اسلام از هجوم نظامی واهمه دارد و امروز روی آورده به جنگ اقتصادی و به همت مردم در این جنگ هم ملت ایران پیروز خواهد شد.

مسؤل بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی گفت: در عرضه‌های علمی و نظامی و ما پیروز مطلق بوده‌ایم ولی در عرصه‌های اقتصادی وجود برخی مشکلات نشأت گرفته از تفکر وابستگی است که متاسفانه برخی مدیران در اقتصاد کشور بدان گرفتارند و نمی‌توانیم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و این تفکر کشور را به دشمن وابسته می‌کند، گره مشکلات اقتصادی با تفکر بسیجی و جهادی قابل حل است نه با تفکر لیبرالی.

وی تاکید کرد: بزگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی که در تدوام آن و رسیدن به چهل سالگی نقش اساسی داشته، ولایت فقیه است، تمام انقلاب‌ها در دهه دوم خودشان از مسیر و هدف اصلی خود منحرف شده‌اند ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای روز به روز قدرتمندتر می‌‌شود و این نتیجه تفکر اسلامی و می‌توانیم است.

حجت الاسلام مهدوی افزود: باید مردم را به ادامه انقلاب امیدوار کنیم دشمن تلاش می‌کند از آینده انقلاب آینده‌ای تاریک به مردم القاء کند، ما موظف هستیم واقعیت‌ها را به مردم بیان کنیم، نظریه پردازان غربی روزگاری قدرت آمریکا را پایان تاریخ قلمداد می‌کردند ولی امروز نظریه خود را پس گرفته و ایران را جزء چهار قدرت جهانی می‌دانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha