جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ روحانیون پیشکسوت و برگزیده نمایندگی ولی فقیه در رده‌های سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، طی مراسمی همزمان با هفته بسیج و هفته وحدت و در آستانه سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، روحانیون پیشکسوت و برگزیده نمایندگی ولی فقیه در رده‌های سپاه استان قم در سالن شهید اخلاقی سپاه قم تجلیل شدند.

 
حجت الاسلام والمسلمین  عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: امروز دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورده، اما ناامید و خسته نشده و به دنبال آن است که انقلاب را با دست انقلابیون به نابودی بکشاند.
 
وی افزود: همه مسئولیت دارند در تقویت استقامت فکری و عملی آحاد جامعه و استحکام پیوند امت با ولایت تلاش نمایند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم نیز در ابتدای این مراسم گفت: ارزش انقلاب و علت صدور آن، این بود که حضرت امام خمینی (ره) مقام بندگی خدای متعال را داشت.
 
وی خطاب به روحانیون پیشکسوت رده‌های نمایندگی، ولی فقیه دررده‌های سپاه قم عنوان کرد: شما عزیزان ۳۰ سال خدمت کردید در مسیر آرمان‌های انقلاب و امام و این افتخار بزرگی است که همچنان از این آرمان‌ها دفاع می‌کنید؛ لذا از این فرصت‌ها پاسداری کنید و آن را غنیمت بشمارید و برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب، انسجام داشته باشید.
 
در این مراسم با حضور برخی مسئولان از جمله ائمه جمعه بخش‌های استان قم، حجت الاسلام نجفی رییس دانشکده شهید محلاتی سپاه، حجت الاسلام حسینی مقدم مدیرکل اوقاف قم و حجت الاسلام معتمد فرمانده تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، از روحانیون شاغل و پیشکسوت فعال در عرصه دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع)، حجج اسلام والمسلمین محمد صادق سلطانی، نورالدین حیدری پدرشهید، غلامحسین فاضل نژاد، علی محمد صادقی برادر شهید اسماعیل صادقی و علیرضا صادقی جانباز دفاع مقدس با اهداء هدایایی تقدیر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha