پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست مسئولان و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان قم

حوزه/ معاون جامعه مدرسین، القاء شبهات را در فضای مجازی تهدیدی برای باورهای دینی جوانان معرفی و وضعیت و عملکرد برخی رسانه‌ها را نگران‌کننده دانست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌ نشست مسئولان و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان قم، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی قائم مقام رئیس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و همچنین سرپرست استانداری قم مهندس هاشمی برگزار گردید.

سید محمد تقی حسینی جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد ستاد استان بویژه از تشکیل شوراهای امر به معروف در ادارات و دستگاه های اجرایی ارائه نمود.

وی در ادامه از دبیران ادارات خواست، گزارش تمام فعالیت های خود را به ستاد ارسال نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در این نشست با تأکید بر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و روایات خودداری از ایفاء مسئولیت نظارت اجتماعی و بی‌تفاوتی نسبت به اشاعه منکرات را از اسباب نزول عذاب دانست و گفت: آیات نورانی قرآن و تجربه تاریخی نشان می‌دهد ملت‌هایی که نسبت به ترویج معروف و خوبی‌ها بی تفاوت بوده و در برابر منکرات و بدی‌ها سکوت کرده‌اند، فساد در بین آنان گسترش یافته و زمینه اضمحلال تمدن‌ها را فراهم ساخته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرصت خدمت به مردم و مشکل گشایی از نیازمندان را از بزرگترین نعمت‌های خداوند و تلاش مسئولین و مدیران را زمینه‌ساز ثواب الهی و ایمنی از عذاب آخرت دانست.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصت حاکمیت دین و اجرای قوانین اسلامی را فرصتی تاریخی عنوان کرد و از مدیران دستگاهها و مسئولین شوراهای امر به معروف و نهی از منکر خواست با مغتنم شمردن این فرصت استثنایی با بهره‌گیری از تمام امکانات برای رواج امر به معروف و ترک منکر در جامعه اسلامی بکوشند و عمل به این دو فریضه مهم را مورد توجه و آمران و ناهیان را مورد حمایت قرار دهند.

 وی القاء شبهات را در فضای مجازی تهدیدی برای باورهای دینی جوانان معرفی و وضعیت رسانه‌ها را نگران‌کننده دانست و از مسئولین فرهنگی خواست با جدیت بیشتر به ایفاء وظایف خود بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha