جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم بانوی کرامت گفت: کاروان نمادین ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم فرصت خوبی برای بهره‌برداری فرهنگی است و در این راستا باید از ظرفیت دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی به ویژه رسانه‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به اینکه کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم یک کار نمادین و سوری نیست، اظهار کرد: این کاروان به‌نوعی تبریک گفتن مردم قم است؛ اما مسئولان باید برداشت فرهنگی خود را از این حرکت داشته باشند و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: کاروان نمادین ورود بانوی کرامت به شهر قم فرصت خوبی برای بهره‌برداری فرهنگی است و در این راستا باید از ظرفیت دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی به ویژه رسانه‌ها استفاده شود.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه هیچ چیز بهتر از صمیمیت و همدلی نمی‌تواند کار را به نتیجه برساند، عنوان کرد: در میان مدیران استان قم با وجود سلایق مختلف از افراط و تفریط خودداری می‌شود و همه تلاش می‌کنند تا در مسیر درست گام بردارند به همین علت روز به روز به اهداف مورد نظر رهبری بیشتر نزدیک می‌شویم و این نتایج بسیار قابل ملموس است که انسجام و همدلی بیشتر از گذشته شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات سید مهدی صادقی استاندار سابق قم در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی در استان مطرح کرد: این شخص توانست با ملایمت مطلوب کارها را به نتیجه برساند و امیدوارم سید محمدرضا هاشمی نیز در دوران سرپرستی خود بتواند در مسیر مورد نظر گام‌های مناسبی را بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تاکید بر اینکه دولت‌ها نسبت به استان قم حساسیت خاصی داشته‌اند، تصریح کرد: باید از هر نظر به ویژگی‌های قم توجه کنیم و به سهم خود بتوانیم در راستای رسیدن به اهداف در استان و شهر خود مشارکت کنیم تا همانطور که امام خمینی(ره) توانستند انقلاب را از قم به دنیا صادر کنند ماهم بتوانیم مسیر ایشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha