سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احمد محمدی

حوزه/ کارشناس مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت خراسان شمالی گفت: با توجه به موضوع ۴۰ سالگی انقلاب، هجمه‌های زیادی علیه انقلاب و نظام در فضای مجازی به راه افتاده و دشمنان و بدخواهان به‌صورت ویژه بر روی شبهه ناکارآمدی نظام اسلامی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام احمد محمدی، امروز در نشست کمیته روحانیت ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به هجمه‌هایی که علیه انقلاب و نظام در فضای مجازی صورت می‌گیرد، بر مقابله مناسب و مؤثر با این هجمه‌ها تأکید کرد.

وی افزود: اکنون با توجه به موضوع 40 سالگی انقلاب، هجمه‌های زیادی علیه انقلاب و نظام در فضای مجازی وجود دارد و دشمنان و بدخواهان به‌صورت ویژه بر روی شبهه ناکارآمدی نظام اسلامی تکیه می‌کنند تا از این طریق مردم را نسبت به آینده نظام ناامید کنند.

حجت‌الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه باید نیروهای انقلابی علیه این شبهات و هجمه‌ها اقدامات مقابله‌ای مؤثر داشته باشند، خاطرنشان کرد: البته به همت جوانان و نیروهای انقلابی، اکنون اتفاقات خوبی در فضای مجازی روی داده و این جوانان توانسته‌اند تا حد زیادی فضای مجازی را تحت تأثیر قرار دهند.

وی تصریح کرد: الآن شرایط به‌گونه‌ای شده که اگر کسی در فضای مجازی موضوع نامناسب و نادرستی را علیه نظام و انقلاب مطرح کند از سوی مردم تحت فشار قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: شایسته است از بین طلاب گروه‌هایی در فضای مجازی شکل گرفته و طلاب به سمت ایجاد محتوا و تغذیه در فضای مجازی بروند، اما این موضوع نیازمند سواد رسانه‌ای و اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مذهبی مناسب است.

کارشناس مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت خراسان شمالی در ادامه با تأکید بر اینکه باید جشن‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به‌صورت کیفی برگزار شود، تصریح کرد: بد تعریف کردن از انقلاب و ارائه کارهای ضعیف به هیچ وجه مناسب نیست.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای گرامیداشت این ایام، افزود: در فضای هنری باید کار قوی و مؤثر داشته باشیم، نه اینکه به آثار سطحی هنری بسنده کنیم، زیرا مخاطبان توجه چندانی به آثار هنری کم کیفیت ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha