پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 گلزار شهدای کاشان

فرماندار کاشان، تعداد شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس این شهرستان را ۱۷۳۲ نفر و شهدای مدافع حرم را ۷۰ نفر اعلام کرد و با بیان اینکه کاشان دارای ۹۹ گلزارشهدا است، گفت : تنها در گلزار دارالسلام کاشان بیش از۱۰۶۰ شهید مدفون هستند.

 علی اکبر مرتضایی قهرودی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، با بیان این که بیشترین شکوفایی کاشان در قرن های پنجم و ششم و در دوران نظام اسلامی بوده است، به جایگاه بسیار رفیع خانواده معظم شهدا اشاره کرد و اظهارداشت: همگان وظیفه داریم نسبت به رفع مشکلات این عزیزان  تمام توان خود را بکار گیریم.

وی، حضرت سلطان علی بن امام محمدباقر(ع) را اولین شهید منطقه کاشان هستند که  با حضور در این منطقه برای تبلیغ دین اسلام به شهادت رسید، عنوان کرد و گفت: در سایه این  امام زاده واجب التعظیم شاهد برکات زیادی این منطقه بوده ایم.

فرماندار کاشان، تعداد شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس این شهرستان را  ۱۷۳۲ نفر و شهدای مدافع حرم را ۷۰  نفر اعلام کرد  و با بیان این که کاشان دارای ۹۹ گلزارشهدا است، گفت: تنها در گلزار دارالسلام  کاشان بیش از۱۰۶۰ شهید مدفون هستند و برای سامان دهی گلزارهای شهدای شهرستان نیاز به مساعدت مالی بیشتری داریم.

وی، تعداد آزادگان این شهرستان را 193 نفر و جانبازان را 3812 نفر ذکر کرد و ادامه داد: مفتخریم اولین سپاه کشور در شهرستان کاشان شکل گرفت و بزرگترین و بیشترین پشتبانی دوران دفاع مقدس نیز با کمک مردم و خیرین این شهرستان تامین شده است.

قهرودی در پایان گفت: با توجه به اینکه فرمانداری کاشان ویژه دیده شده است، انتظار داریم بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان نیز به معاونت بنیاد شهید استان اصفهان ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha