جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهپویان فقه و فقاهت در مدرسه علمیه امام المهدی زرگان ملبس شدند

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، طی مراسمی به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تلبس طلاب مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و مولودی‌خوانی یکی از مداحان اهوازی و همچنین با حضور پرشور مردم و مؤمنین منطقه زرگان برگزار شد.

در این مراسم، شخصیت‌هایی مطرح حوزوی خوزستان، همچون آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه، حجج اسلام و المسلین حیدری، عضو خبرگان رهبری، بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان و دیگر روحانیت معزز حوزه علمیه اهواز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های علمی-آموزشی مدرسه علمیه امام المهدی(عج)، توسط حجت‌الاسلام سلطانی مدیر این مدرسه علمیه، یکی از بخش‌های این مراسم بود که پس از آن آیت الله موسوی جزایری، نصایحی به طلاب جوان حوزه‌های علمیه داشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این مراسم، با بیان اینکه هر انسانی باید فعالیتی داشته باشد، گفت: مسئولیت علما پند، موعظه و آموزش معارف دین به مردم است و انسان‌ها نیز به جهت دریافت پاسخ‌های خود باید به علما و طلاب مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما قصد حکمرانی بر مردم را نداریم، تصریح کرد: ما خدمتگزار مردم هستیم و تربیت نفوس، کاری است که از دست علما بر می‌آید.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، تعداد ۱۳ نفر از طلاب مدارس علمیه، توسط آیت الله موسوی جزایری، به لباس مقدس روحانیت، ملبس شده و به صورت رسمی راه سخت تعلیم دین را آغاز نمودند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha