شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در یزد با بیان اینکه تخریب خط لوله آب یزد ضرر به بیت المال و انقلاب است، گفت: تعرضات بسیاری که در راستای تخریب آب یزد طی یک سال گذشته صورت گرفته خسارت میلیاردی در پی داشته که همگی ضرر به بیت المال و نظام اسلامی است و از نظر شرعی و دینی هم مشکل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، ظهر امروز در جمع مدیران آب منطقه‌ای استان یزد ضمن تقدیر از تلاش هایی که مسئولان استان در جهت برقراری آب یزد داشتند گفت: این تلاش های مستمر اجر و پاداش بسیاری در نزد خدای متعال دارد و مطمئن باشید که پاسخ این زحمات را خواهید دید.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار و بیدار باشند که خدایی نکرده زمانی با دشمن همراه نشوند، افزود: دشمن در تلاش است که انقلاب و نظام اسلامی را با مشکل روبرو سازد و در این راستا از هیچ توطئه ای کوتاهی نمی کند.

وی با بیان اینکه تخریب خط لوله آب یزد ضرر به بیت المال و انقلاب اسلامی است تصریح کرد: تعرضات بسیاری که در راستای تخریب آب یزد طی یک سال گذشته صورت گرفته خسارت میلیاردی در پی داشته که همگی ضرر به بیت المال و نظام اسلامی است و از نظر شرعی و دینی هم مشکل دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه مردم استان اصفهان بسیار شریف هستند و هیچ مشکلی بین مردم یزد و این استان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: ان شاءالله که با تدابیر مسئولین بتوانیم مشکلات این مناطق که با مشکلاتی روبه رو هستند را نیز حل و فصل کنیم.

آیت الله ناصری یزدی تلاش مضاعف مسئولان کشور را برای برطرف کردن مشکل آب استان را خواستار شد و گفت: باید به همان شکلی که مسئولان استانی تلاش های خود را برای برطرف کردن مشکلات آب یزد به کار بستند، مسئولان کشوری نیز در این راستا با همت بیشتر و مضاعف تر گام بردارند و نسبت به این مسئله جدیت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha