جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که امروز امنیت، وحدت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنف ولایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: امام راحل وصیت کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت مان آسیبی نرسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان برگزار شد، انقلاب اسلامی را یک امانت مهم دانست و گفت: این امانت ارزشمند از سوی امام راحل با تحمل رنج های فراوانی برپا کردند.

وی با بیان این که این انقلاب اسلامی ریشه روایی دارد، افزود: این جنبه روایی انقلاب اسلامی است که امام راحل می فرمایند؛ حفظ این انقلاب اوجب واجبات است و وصیت می کنند که انقلاب را به دست نامحرمان و نااهلان نسپارید انقلاب را به دست لیبرال ها نسپارید.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که امام راحل فرمودند اهمیت حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان امام عصر(عج) نیز بیشتر است، گفت: چون با ایجاد انقلاب اسلامی و تشکیل دولت بر پایه ولایت فقیه پروژه ظهور کلید خورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام راحل، انقلاب اسلامی را نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت ولیعصر(عج) می خواهند، ادامه داد: امروز همه دشمنی ها برای همین است که انقلاب اسلامی مقدمه حکومت مهدوی است.

وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا را ازبین ببرند تا ظهور حضرت را عقب بیاندازند، بیان داشت: امروز اگر با انقلاب مردم یمن مخالفت می شود برای این است که آن را هم استمرار حرکت انقلابی ایران و زمینه حکومت مهدوی می دانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز وظیفه همه ما است که از مردم و انقلاب مردم یمن حمایت کنیم، تصریح کرد: دولت باید در مجامع بین المللی مظلومیت مردم یمن و جنایات آل سعود را فریاد بزند.

حجت الاسلام خوبانی در ادامه سخنان خود از ولایت فقیه به عنوان امانتی الهی یاد کرد و با بیان این که  ولایت در اسلام جایگاه ویژه ای دارد که امام عظیم الشان ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیاء و اولیای الهی دانستند، خاطرنشان کرد: از نظر فقه سیاسی شیعه، ولایت فقیه فراتر از قانون اساسی و رأی مردم است، چون قانون اساسی زمانی مشروعیت پیدا می کند و زمانی قابل اجرا می شود که امضاء ولایت فقیه و تایید رهبری دینی جامعه باشد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که امروز امنیت، وحدت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنف ولایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود:  امام راحل وصیت کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت مان آسیبی نرسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha