سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سامانه «صدای مشاور» حوزه خراسان رونمایی شد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با حضور در غرفه مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در دهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی، سامانه «صدای مشاور» را رونمایی و بر ارائه خدمات مشاوره ای به همه اقشار جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، با حضور در دهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان، از مجموعه غرفه های بخش حوزوی و برخی از غرفه های سایر نهادها مانند مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان با حضور در غرفه مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، سامانه «صدای مشاور» را رونمایی کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان بر ارائه خدمات مشاوره ای علاوه بر طلاب و روحانیون و خانواده های آنان، به اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

سامانه «صدای مشاور» حوزه علمیه خراسان به ارائه مشاوره های رایگان تلفنی از طریق شماره تلفن های 32008810-۰۵۱ برای برادران و 32008820-۰۵۱ برای خواهران در ایام هفته می پردازد.

در این سامانه مشاوران حوزوی، به مخاطبان در زمینه های تحصیلی، خانواده، تربیت فرزند، پزشکی، و... مشاوره تلفنی رایگان ارائه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در ادامه با حضور در مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهد، به اهمیت تعامل مستمر و هدفمند با شورای شهر تاکید و ابراز کرد: یکی از مهمترین توصیه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای همه نهادها همین خدمت اجتماعی است که در این خصوص حوزه علمیه خراسان آمادگی همکاری با شورای اسلامی شهر مشهد را دارد. 

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان این که حوزه علمیه خراسان آمادگی دارد تا از طرح های فناورانه و تحولی طلاب در حد توان حمایت کند، گفت: اگر می خواهید تحول به ثمر نشسته و نتیجه دهد، می‌طلبد تا همه حوزویان به صورت گروهی در تحقق تحول تلاش کنند تا این گونه اثرگذاری آن نیز بیشتر می شود.

وی با بیان این که می بایست نظام های جامع مصوب شده در شورای عالی حوزه علمیه خراسان، به طلاب معرفی شوند که با این حرکت تحولی، کارهای خوبی می تواند در حوزه اقدام و عمل صورت پذیرد، عنوان کرد: بدون شک آشنایی با فعالیت های صورت گرفته این حوزه، طلاب را نسبت به فعالیت ها و آینده امیدوارتر از گذشته می کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha